Previezli 23,5 milióna cestujúcich.
Zo štatistík o forme predaja jednorazových cestovných lístkov vyplýva, že cestujúci v Žiline najviac preferujú 𝗸ú𝗽𝘂 𝗹í𝘀𝘁𝗸𝗮 𝗽𝗿𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝗱𝗻í𝗰𝘁𝘃𝗼𝗺 𝗽𝗹𝗮𝘁𝗼𝗯𝗻𝗲𝗷 𝗸𝗮𝗿𝘁𝘆, po ktorom nasleduje 𝗽𝗿𝗲𝗱𝗮𝗷 𝗰𝗲𝘇 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗺𝗮𝘁𝘆 na zastávkach. Aj z tohto dôvodu DPMŽ rozšíril počty označovačov s možnosťou platby platobnou kartou v autobusoch a trolejbusoch 𝗼 𝟳𝟯 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻á𝗹𝗼𝘃.
Ďalšou novinkou v minulom roku bolo 𝟱𝟬 𝗻𝗼𝘃ý𝗰𝗵 𝗲𝗹𝗲𝗸𝘁𝗿𝗼𝗻𝗶𝗰𝗸ý𝗰𝗵 𝗶𝗻𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝗰̌𝗻ý𝗰𝗵 𝗽𝗮𝗻𝗲𝗹𝗼𝘃 na zastávkach. Každý panel zobrazuje reálny čas odchodu spoja, pričom zohľadňuje aj aktuálne meškanie, keďže čerpá on-line dáta priamo z dispečerského centra.
Aktuálne podnik pracuje na veľkom projekte 𝘃ý𝘀𝘁𝗮𝘃𝗯𝘆 𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇á𝗰𝗶𝗲 ú𝗱𝗿ž𝗯𝗼𝘃𝗲𝗷 𝘇á𝗸𝗹𝗮𝗱𝗻𝗲 𝘁𝗿𝗼𝗹𝗲𝗷𝗯𝘂𝘀𝗼𝘃.
Dopravný podnik mesta Žiliny prešiel za posledné roky výraznými zmenami. Kompletne sa zrenovoval vozový park, zrekonštruovali sa zastávky a zmodernizoval sa informačný systém MHD.
Toto všetko sú atribúty, ktoré by mali prispieť k zvýšeniu atraktivity MHD v našom meste tak, 𝗮𝗯𝘆 ľ𝘂𝗱𝗶𝗮 𝘃𝘆𝗺𝗲𝗻𝗶𝗹𝗶 𝗮𝘂𝘁𝗼 𝘇𝗮 𝘁𝗿𝗼𝗹𝗲𝗷𝗯𝘂𝘀.